Klantenservice

Klantenservice


Hoe bestellen?

In onze fysieke KookZaak in Breda leveren we een ruime collectie artikelen uit voorraad. Ook willen wij klanten door middel van deze website graag van dienst zijn. Na uw keuze van het artikel op de website wordt u stap voor stap door het bestelproces geleid en u ontvangt van ons per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Mist u een artikel in ons assortiment, of wilt u meer weten over de producten, neem dan gerust contact met ons op: telefonisch 076-5200444 of per e-mail info@kookzaak.nl of kom eens langs in onze winkel.

Hulp bij bestellen

Als u bij het bestellen onze hulp nodig heeft, dan kunt u ons een e-mail sturen naar info@kookzaak.nl.
U kunt ons ook telefonisch bereiken op 076-5200444.

Wijzigen van uw bestelling

Is uw bestelling onverhoopt tijdelijk of definitief niet meer leverbaar, dan laten wij u dat direct weten. Wilt u een wijziging of annulering doen, reageert u dan zo snel mogelijk. Stuurt u ons in die gevallen in ieder geval een e-mail met vermelding van het ordernummer naar info@kookzaak.nl.

 

Levering

Verzenden

De standaard levertijd bedraagt 1 dag. Vandaag voor 16.00 uur besteld is meestal de volgende dag in huis.
Mocht er onverhoopt om wat voor reden dan ook vertraging in de aflevering ontstaan, dan informeren wij u direct.

Verzendkosten

Bij een bestelling van € 30,00 of meer, nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.
Beneden dat bestelbedrag brengen wij u als bijdrage in de verzendkosten en afhandeling € 5.00 in rekening.

Afhalen

Wilt u uw bestelling in onze winkel komen afhalen, dan kunt u dat aangeven in uw bestelling.
Voor het afhalen kunt u terecht in onze winkel in Breda Wilhelminastraat 35.

 

Betaling

U heeft de volgende manieren om te betalen:

iDEAL

Bij betalen d.m.v. iDEAL maakt u gebruik van uw vertrouwde manier van internetbankieren van uw eigen bank.
Deze manier van betalen is zeer veilig en heeft de snelste aflevering van uw bestelling.

U kunt gebruik maken van iDEAL bij de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank,
RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.
Meer informatie over iDeal op www.ideal.nl.

Bankoverschrijving

U kunt uw betaling doen via een bankopdracht c.q internetbankieren.
Graag het totaalbedrag van uw bestelling, onder vermelding van uw naam en het ordernummer,
overmaken naar rekeningnr 659810484 t.n.v. KookZaak Breda.

Voor onze buitenlandse klanten:
IBAN: NL23INGB0659810484
Swift: INGBNL2A

In de winkel

Indien u een aankoop in onze winkel doet of een bestelling komt afhalen,
kunt u op een aantal verschillende manieren betalen:

  • Contact betalen
  • Via een Pin transactie
  • Via creditcards / Mastercard / EC kaarten en Bankcontact
  • Met VVV-Iris-cheques

 

Privacy

Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam-, adres- en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren.
Uw gegevens worden nooit doorgegeven aan derden.

 

Retourneren

Wanneer u niet tevreden bent met uw product om welke reden dan ook, kunt u deze terugsturen.
Had u toch een maatje kleiner/groter/andere kleur enz. gewild?! Het is ook mogelijk om producten te ruilen!

Hoe kunt u dat het beste doen

1. Bel ons even ( 0765200444 ) of Stuur ons een e-mail naar info@kookzaak.nl hierin graag vermelden;

  • Uw naam en adres
  • Uw rekeningnummer
  • De reden van retour en eventueel een alternatief wat wij naar u kunnen zenden.

2. Uw pakket via uw dichtstbijzijnde postkantoor naar ons retour zenden. Ons adres:

KookZaak
Wilhelminastraat 35
4818 SC Breda

Mocht u onverhoopt een artikel ontvangen dat (tijdens het transport) is beschadigd, meldt u ons dat ook per e-mail.
Wij zorgen dan voor een vervangend product.